Date tehnice 370Z

Obiectiv: ADRENALINA

Gata de actiune. De la silueta musculoasa pana la contururile sculptate, 370Z radiaza putere si incredere. Puterea extrema a motorului 3.7L V6 este ca o explozie de adrenalina care iti taie rasuflarea.

Gama motoare

Noul motor 3.7L V6 VVEL

Capacitatea cilindrica a legendarului motor Nissan VQ V6 de-a 4-a generatie a fost marita la 3,7L pentru mai multa putere. O premiera pentru Nissan, avansatul sistem Variable Valve Event and Lift (VVEL) regleaza continuu inaltimea deschiderii supapelor si fazele acestora pentru o reactie mai rapida si un cuplu motor extins, reducand in acelasi timp consumul de carburant si emisiile. Mai usor si mai puternic, acest motor furnizeaza o putere maxima de 331CP si un cuplu maxim de 366Nm, avand o turatie maxima admisa de 7500 rpm. Evolutie, pur si simplu.

Transmisia manuala cu 6 trepte

Prima transmisie manuala SynchroRev Control din lume monitorizeaza operarea pedalei de ambreiaj la schimbarea celor 6 trepte, miscarea levierului cutiei de viteze si viteza masinii. Trecerea intr-o treapta de viteza inferioara actioneaza automat pedala de acceleratie pentru obtinerea turatiei ideale a motorului necesara pentru o trecere mai lina. Datorita schimbarii mai usoare a treptelor de viteza, ceea ce mentine sasiul bine echilibrat, aceasta transmisie ofera putere si, in acelasi timp, este usor de manevrat.

Transmisia automata cu 7 trepte

Super-rapida si agresiva transmisie automata cu 7 trepte combina toate beneficiile unei transmisii manuale cu cele ale uneia automate – o gama larga de rapoarte pentru o acceleratie puternica. In acelasi timp, asigura o rulare eficienta si silentioasa la viteze mari. Padelele din magneziu montate pe volan ofera atata precizie si control la schimbarea vitezelor incat vei crede ca exista efectiv o pedala de ambreiaj. Functia speciala Downshift Rev Matching, folosita in modul manual al transmisiei, permite treceri rapide in treptele inferioare de viteza si reglarea automata, instantanee, a pedalei de acceleratie.

Conducere si franare

Agil si stabil

370Z are tractiune pe puntea spate, motor amplasat in fata iar distributia puterii se face in functie de greutate - exact cum trebuie sa fie o masina sport. Datorita suspensiei cu cadru in forma de V, din aluminiu extrem de usor, 370Z combina o rigiditate torsionala inalta cu o agilitate extrema la drum.

Echilibru dinamic in viraje 50/50

Proportia de aproximativ 50/50 pentru echilibrul dinamic al greutatii, atinsa exact in momentul cand soferul accelereaza la iesirea din curba, ii confera lui 370Z o precizie extrema pentru senzatii unice la volan. Pentru o mai buna accelerare in sarcina, inginerii Nissan au stabilit raportul static la 53 fata/47 spate.

Maxi frane.

Franare maxima Echilibrul nu este important doar in viraje - cu cat puterea este mai mare, cu atat mai rezistente trebuie sa fie franele. De aceea, cel mai puternic Z construit vreodata este dotat cu discuri de frana fata de 14”- cele mai mari frane disponibile vreodata pe un Z - cu putere de franare data de etrierele fata cu 4 pistoane. Cablajul special proiectat reduce elasticitatea pedalei si confera o putere de franare precisa si predictibila.

 


 

NissanAutoturisme Nissan4X4 NissanCross Over NissanService NissanVictoria Group